Hemma igen

Tidigare i eftermiddag kom jag hem efter en underbar helg i Rosersberg utanför Stockholm. Jag och Ronnie har haft mysig kvalitetstid och vi har även hunnit med att spela frisbeegolf och festat lite med ett par andra grabbar. Det var väldigt vemodigt att lämna den söta villan i Rosersbergs villastad i förmiddags, men samtidigt är det skönt att komma hem igen. Fast jag hade gärna haft Ronnie med mig hit, men men... Vi ses snart igen.

Just nu sitter jag och lyssnar på CDn man fick med tidningen Classic Rock som jag köpte på Pressbyrån på Centralen. Det är lite blandade låtar, ingen som jag tidigare hört. Jag ska knåpa ihop en Veckans playlist och lägga upp här lite senare. Ska fundera lite på vilka bra låtar som får vara med den här gången medans jag pluggar lite. Tenta på fredag, yikes!

Jag skriver lite mer senare.

Dagens låt: H.E.A.T - Fill your head with rock

 

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0