Alltså...

Blondinbella? Hur i hela friden tänkte MTV när de bad henne jobba för dom under VMAs? Jag kollade nyss igenom hennes MTV-blogg och jag vill inte göra annat än att kräkas. Hon skämmer ju ut Sverige för bövelen! Jag tyckte det var mycket tråkigt att Kenza blev sjuk och inte kunde göra jobbet, för hon vet jag kan göra jobbet med bravur. Men jag tycker att Blodinbella ska hålla sig till något hon kan något om så vi slipper skämmas. Fast det är redan för sent...

Jag har haft en helt underbar helg förresten. Min pojkvän har varit här, min äldsta bror och hans flickvän har hälsat på och det var storsittning på Kåren. Avslutningen för nollningen. Filmtema kvällen i ära, och jag klädde ut mig till Runaway Bride. Fast jag var tyvärr inte den enda. När jag inte har varit ute och partat så har jag och Ronnie varit lite nostalgiska och kollat på tecknade klipp med Transformers och lyssnat på en massa Transformers-låtar. Jag ska banne mig ta ner Transformersgubben jag har hemma hos morsan nästa gång jag är hemma och hälsa på. Jag vill ha den ståendes i min hylla.

Jag är lite i valet och kvalet om hur jag ska göra ikväll. Jag är väldigt sliten och har ont i huvudet, men skulle väldigt gärna vilja se VMAs. I och för sig kommer den sändas i repris senare, och jag känner inte för att tvinga mig själv vara vaken i tre timmar till. Det blir nog sängen nu för mig.

Det känns inte som att det är någon mening att lägga upp en Dagens låt såhär sent på kvällen, så det får komma i morgon, tillsammans med en Veckans playlist. Jag kanske lägger upp några snygga bilder från sittningen om jag kommer över några.

Sov gott!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0