Tillbaka till verkligheten

I söndags kom jag hem från Stockholm och nu har jag äntligen en stund över för att blogga och berätta om det ni missat. Jag har haft en underbar helg i Stockholm tillsammans med min pojkvän och hans familj. Torsdagen spenderades hemma eftersom att Ronnie jobbade till ganska sent och hade sen innebandyträning. Jag och svärmor drack vin och lagade mat, sen kom Ronnie hem och hade hämtat upp Jimmy. Mycket trevligt att träffa honom! På fredagen åkte jag och svärmor till Nordiska Muséet och Chokladfestivalen. Där fanns massor med chokladtillverkare som sålde sin choklad. Oj vad mycket gott det fanns! Det fanns även en tävling om finaste brudklänningen. "Brudklänning på en chokladfestival?" tänker ni. Javisst!

De är nämligen helt gjorda av choklad och socker. Inte illa pinkat! Efter det mötte vi upp Ronnie, Thomas och svärfar på Laughing Duck och tog ett par bärs innan vi åkte till White Horse i Väsby och åt en helt underbart god middag.

På lördagen stod Heats spelning med Hardcore Superstar på schemat. Vi var ett helt gäng som åt middag på Kelly's först, och sen åkte vi till Fryshuset. Det var verkligen som att komma tillbaka till Sweden Rock Festival. Nästan alla var där. Loppan, Stina, Mandy, Mickan, Mike, Kenta, Fredde, Penna och några till. Sjukt roligt hade jag i alla fall!

 

Heat

 

Under söndagen började ångesten komma. Det var dags att åka hem. Jag följde med svärmor och handlade och sen åkte vi till ett förråd där hon förvarar lite skor som en kvar sedan hon drev sin butik. Jag fick med mig ett par jättetuffa stövlar med mig hem, och även en snygg väska. Väl hemma blev det söndagsmiddag med hela familjen. Jimmy och Karin kom på besök. Det var jobbigaste gången hittills att lämna dom. Alla var där och sa hejdå och det gjorde det ännu värre. Jag var nära att börja gråta. Som tur är så kommer Ronnie upp snart och jag kommer nog åka ner snart igen. Jag ska uppdatera bloggen strax igen med lite mer bilder som jag visst glömt att dom fanns och sedan även ett klipp från Youtube som gör min dag!

Dagens låt: Bellas lullaby från filmen Twilight

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0