Natten börjar närma sig

Idag har jag varit hyffsat effektiv i alla fall. Jag har renskrivit mycket av mina anteckningar från föreläsningar och fixat lite i lägenheten och även varit och tränat. Jag känner mig jätteduktig! Jag ska fortsätta med att röja upp här och plugga lite mer nu innan jag ska lägga mig. I morgon ska jag träffa tjejerna klockan tio och vandra mot skolan. Vi ska sitta och gå igenom gamla tentor tillsammans och diskutera allt vi har lärt oss so far. Det brukar vara väldigt givande att diskutera med andra tycker jag. Så det ska bli riktigt intressant. Sen måste jag även gå och handla så Mr X har något att äta när han kommer hit i morgon. Han ska jobba lite i stan i morgon och sen blir han kvar hos mig till torsdagmorgon. Det ska bli supermysigt!

Idag har Gotthard gått på repeat hela dagen i min lägenhet. Och när jag inte varit hemma och lyssnat på dom har jag gått omkring och nynnat på deras låtar. Så bra är dom faktiskt. Men nu ska jag dra igång lite Journey (ovanligt va?) och börja bli lite effektiv så jag kan gå och lägga mig med gott samvete sen. Hoppas er dag har varit lika bra som min!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0