MODOiter?

Min kära vän Emmelie hittade ett klipp på Youtube som jag fann mycket intressant. Mest för att kunna retas med min pojkvän. Förra året hade Heat en spelning i Swedbank Arena, alltså MODOs hemmaarena, och här är ett klipp där de spelar "MODOs armé". Eftersom att Ronnie och hans bror Jimmy är Djurgårdare tycker jag det är lite extra roligt. Sen att dom fick betalt för att göra det är en helt annan sak.

 

Det värmer i hjärtat ett av mina favoritband spelar MODOs låt, eftersom att jag själv är MODOit.

 

Dagens låt: Beyonce - Single ladies från "I am... Sasha Fierce"

 

over and out

 



Kommentarer
Postat av: Neo

Goddagens =D



Jag har min första frågestund på bloggen!

Du får gärna ställa en fråga, den får handla om exakt vad som helst :)



Direktlänk: http://kinkyneo.blogg.se/2009/october/fragestund.html



Kram <3

2009-10-16 @ 13:57:33
URL: http://kinkyneo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0