Det vänder.

Jag tror det här kommer bli en bra dag ändå. Jag har lyssnat sönder Journeys Change for the better som får mig att må mycket bättre och dessutom så håller de tunga regnmolnen på att spricka upp. Jag skymtar blåa fläckar i molntäcket och det gör mig ännu gladare. Det enda som fattas är några vänliga ord från någon och att pluggandet ska börja gå bra. Just nu förstår jag inte så mycket av det jag läser, men men... Den här dagen är det strängt förbjudet för mig att lyssna på deppig musik. Jag kanske borde titta på något avsnitt av Big Bang Theory eller någon bra film så jag får skratta lite. Annars är Youtube också en bra källa till skratt. Ett gott skratt förlänger livet.

 

Det här förlänger livet.

 

over and out


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0