Sista rycket

Nu är jag tillbaka i Sundsvall och hade handledning på förmiddagen. Nu gör jag det sista rycket i julstädningen, så det är kliniskt rent här när jag åker. Det är ju inte jag som kommer bo här de närmaste tre månaderna. Det kanske är roligt för dom att få komma till en nystädad lägenhet. Jag har dammtorkat och vädrat gardinerna och idag ska jag gå loss med dammsugarn och rensa kylskåpet på sånt som inte håller sig.

Tanken var att jag skulle åka hem till Kramfors klockan 12, men det är sån snöstorm så jag väntar ut den istället. Förhoppningsvis har det lugnat ner sig senare i eftermiddag så jag kan åka då. Det är väldigt fint med massa snö, men jag vill helst inte hålla mig efter vägarna när det är sånt väder. Hoppas ni har en bra dag!

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0