Mörbultad Rockstar en tisdagkväll

Nu är jag trött i skallen vill jag  lova. Jag klev ju upp betydligt mycket tidigare än vad jag ville, men jag har fått saker gjorda idag i alla fall. Jag och Emmelie fixade gästlegen på skolan och sen tog vi med oss Kalle in på stan. Jag handlade klart julklapparna till Ronnie vilket var skönt. Jag hoppas han gillar dom. Nu är det bara ett par julklappar kvar. Funderar även lite smått på att köpa något litet till mina svärföräldrar bara för att dom har varit så himla snälla mot mig under det här halvåret jag och Ronnie varit tillsammans. Jag har mina idéer, så vi får se vad som blir.

I morgon ska vi som sagt plugga hela dagen i skolan, vilket känns både jobbigt och  bra på samma gång. Jag lär mig så himla mycket av att sitta med tjejerna och plugga och gå igenom böckerna och diskutera. Fast det är ju väldigt lång tid vi ska sitta. I sju timmar. Eller ja, sex timmar blir det eftersom att vi ska äta lunch också. I morgon kväll ska jag och Ida gå på bio och se Luftslottet som sprängdes. Den är efterlängtad så det ska bli roligt att se den i morgon. På torsdag planerar jag, Ida och Lina att dra en repa till Birsta och gå på Ikea. Jag ska köpa en Lack-hylla att sätta upp i hallen tänkte jag. Jag hoppas inte storebror Christoffer köper en Lack-hylla till mig i julklapp, även fast jag sa att jag ville ha en. Han har kommit på annat han ska köpa och jag skulle väldigt gärna sätta upp hyllan nu innan helgen och göra lite fint. Det kanske är lika bra att jag ringer morsan i morgon och kollar om Stuff har pratat något om det.

På fredag är det då dags för tenta i Vetenskaplig Metod B. Det är inte en jättestor tenta som det verkar, eftersom att det bara är fem timmar avsatt för den. Mellan klockan åtta och ett. Det är relativ kort tid, och på såna tentor brukar jag vara klar efter en och en halv timme. Sen kommer ju baby! Han tittar väl in här vid tre-snåret på lördagmorgonen packad som en åsna efter en kväll ute med grabbarna haha! Nu ska jag skriva lite på en uppgift och sen lägga mig i sängen och slå på en film. I morgon ska jag möta tjejerna tio i nio.

God natt!
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0