Juldagen

Jag lyckades kliva upp ganska tidigt idag, fast det var sjukt härligt att ligga i sängen och sova. Idag ska jag plugga järnet och packa och doona inför i morgon. Klockan 8.50 i morgon bitti går bussen ner mot Sthlm. Jag har hört att det ska bli lite kaosartat efter vägen i morgon, så jag hoppas jag överlever och kommer i tid. Förhoppningsvis kommer mannen och hämtar mig i Uppsala så jag slipper hysterin inne i Sthlm. Jag ska även se om jag hittar nån ny bra musik att lägga in på min iPod, eftersom att resan tar 6,5 timme. Väl framme i Sthlm ska jag krama mig extrafamilj och vänta spänt till söndag morgon då vi beger oss till Sälen för att fira nyår.

Vad fick jag i julklapp igår då? Jo, en jätteskön morgonrock, ett par skidgoggles, pengar och två trisslotter. Jag är mycket nöjd. Pengar behöver jag verkligen just nu. Nä, nu ska jag sätta igång med allt jag ska hinna med idag.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0