Jobbig tid

Just nu har jag väldigt mycket som pågår runt omkring. Jag läser en jobbig kurs, Metod B och ska samtidigt söka praktikplats, skriva en hemtenta, storstäda och ja... You name it! Nu har jag i alla fall skrivit ett personligt brev och fixat lite med mitt CV och hoppas att Live Nation nappar på det. Skulle vara otroligt skönt om jag slapp söka några andra.

Jag har hittat en serie som gör mig jätteglad. Glee. Den handlar om ett high-school i Ohio och deras kör. De sjunger så himla bra och jag blir jätteglad. Man blir väldigt glad av att sjunga. Här är dett klipp från första avsnittet när de sjunger min favoritlåt Dont stop believing med Journey. Den hjälper mig lite nu när det är jobbigt. Dont stop believing.

Nu är videon dock spegelvänd, men det spelar ingen roll. De sjunger lika vackert ändå.

 

over and out


Kommentarer
Postat av: Minnie

Hej vännen! Jag ha en julkalender på bloggen, jag har laddat med massa fina priser bakom varje lucka och hoppas att du vill delta. 24 dagar håller roligheterna på och självklart får man delta varje dag. Kolla gärna in gårdagens lucka, du kan fortfarande tävla om den också :)

Hoppas jag får se mer av dig på bloggen.



Kram Minnie :)

2009-12-02 @ 19:15:40
URL: http://www.minnies.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0