Jag hatar att kliva upp ur sängen

Det är nog det värsta jag vet. Sova är det bästa jag vet, min säng är så underbart skön. Nu ska jag i alla fall hopp in i duschen och göra mig klar för dagen. Jag och Emmelie ska först på skolan och fixa gästleg till babes kompisar och sen in på stan och köpa julklapp till babe och kanske något mer. Det beror på vad jag hittar. Sen består resten av dagen av plugg. I morgon har Lina bokat ett grupprum på skolan så där ska vi sitta hela dagen och knida geniknölarna. Man måste det om det är tenta på fredag.

Jag såg att förra inlägget jag skrev var intressant för många. Jag hade betydligt fler besökare än vad jag brukar. Jag hoppas ni stannar! Nu måste jag verkligen hoppa in i duschen om jag ska hinna med mig. Ha en bra dag!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0