Hittade en rolig lista på Zandras bilddagbok

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?: Varit på Sweden Rock Festival

2. Höll du några av dina nyårslöften?: Jag gav inga i år, eftersom att jag vet att dom inte kommer hålla
3. Blev någon/några av dina vänner föräldrar i år?: Vänner och vänner... Bekanta

4. Dog någon som stod dig nära?: Inte jättenära, men två stycken som berört mig på ett eller annat sätt

5. Vilka länder besökte du?: Norje, Sölvesborg i Blekinge. Det är samhället där SRF anordnas, och det låter ju som Norge, så wtf

6. Är det något du saknar år 2009 som du vill ha år 2010?: Kontakten med min pappa tillbaka

7. Vilket datum från år 2009 kommer du alltid att minnas?: 6/6 då jag och My man blev tillsammans, 1-6/6 Sweden Rock Festival

8. Vad var din största framgång 2009?: Att jag fick praktikplats på bästa tänkbara

9. Största misstaget?: Att jag inte såg In Flames och Twisted Sister på SRF

10. Har du varit sjuk eller skadat dig?: Jag är väl mer eller mindre sjuk eller skadad hela tiden

11. Bästa köpet?: Mina cowboyboots för 100 spänn på Myrorna

12. Vad spenderade du mest pengar på?: Mat och alkohol. Och kläder

13. Gjorde någonting dig riktigt glad?: Ja

14. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2009?: Journey - Dont stop believing, hela H.E.A.Ts debut album

15. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år?: Gladare

16. Vad önskar du att du gjort mer?: Sparat pengar, umgåtts mer med vänner som jag inte umgåtts med så mycket

17. Vad önskar du att du gjort mindre?: Gjort av med pengar, även fast jag varit duktig den här senaste terminen på att vara snål.

18. Hur tillbringar du julen?: Med min mamma och min äldsta storebror

19. Blev du kär i år?: Att jag blev!

20. Favoritprogram på TV?: The Big Bang Theory, Californication

21. Bästa boken du läste i år?: Twilight-böclerna

22. Största musikaliska upptäckten?: H.E.A.T, Dead by april, Aaron Sterner, Melissa Horn. Jag kan hålla på i evigheter

24. Något du önskade dig och fick när du fyllde år? Jag kommer inte ihåg vad jag önskade mig eller fick i födelsedagspresent

25. Något du önskade dig men inte fick?: I dunno

26. Vad gjorde du på din födelsedag 2009?: Inte så mycket, men party som fan dagen efter. En av dom roligaste festerna och utgångarna jag varit med om

27. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre?: Bättre ekonomi, en delaktig pappa

28. Hur skulle du beskriva din stil år: Rock chic, sleaze

29. Vad fick dig att må bra?: My man, vännerna, familjen, sommaren med SRF m.m

30. Vilken kändis var du mest sugen på?: Räknas Calle i Idol?

31. Vem saknade du?: Min kära vän Jon. 1,5 år sedan vi sågs nu

32. De bästa nya människorna du träffade? My man och hans familj och alla människor på SRF. Men även några nya ansikten i Sundsvall

over and out,

Rockstar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0