Härliga fredag!

Nu är det äntligen fredag, och tentan är inlämnad. Jag ska snart laga en sen lunch/tidig middag och lite senare bär det av till gymmet.

 

Jag tänkte visa er att jag äntligen fått upp tavlorna som Emmelie målat åt mig. Älskade Debbie Harry och Angus Young. Inte illa pinkat va?

 

Nu känns det inte lika naket längre. Det enda som fattas nu är två väggupphängningar till mina gitarrer. Frågan är bara var jag ska få plats med dom någonstans. En kompis till mig säljer även sin Lack-tvbänk, precis en sån som jag tittat på på Ikea. Ny kostar den nästan 500 spänn om jag inte missminner mig, men Macke säljer den för enbart 150. Här ska det ske förändring!

 

Jag ska eventuellt orka julstäda sen, men det återstår att se. Om inte annat så har jag hela helgen på mig. Idag har jag även försökt få tag på min kvartersvärd, men han verkar vara omöjlig att nå, så jag får helt enkelt vara utan förråd den här helgen också. Nu ska jag titta på nyaste avsnittet av Glee innan jag ska fixa käk. Hoppas ni har en bra dag!

 

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0