Hälsa på min nya vän!

Det här är Principles of Marketing, men allra senaste vän i samlingen. Vi träffades igår eftermiddag i biblioteket och vi klickade på en gång. Vi har haft några riktigt roliga timmar tillsammans idag, även fast det varit problem med språket. Jag är svensk, Principles är engelsk. Det kan vara svårt att förstår varandra ibland. Och inte för att jag har något emot lite tyngre böcker, så måste jag ändå få påpeka tyngden i denna. Helt otroligt! Jag kan använda den som hantel om jag vill och skulle ändå bara orka några få repetitioner. Den är ju ändå 1264 sidor lång, så då är det inte så konstigt. Vi kommer ha kul några timmar till vill jag lova. Jag <3 Principles

over and out,

Rockstar


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0