God jul då motherfuckers!

Nu är den efterlängtade dagen här. Julafton. Morsan har satt revbensspjällen i ugnen och jag ska strax börja göra köttbullarna. Japp, jag ska göra egna köttbullar i år. Första gången nånsin som vi har hemmagjorda köttbullar på julafton tror jag. Jag har även "groomat" mig som det heter, vilket menas att jag duschat och gjort mig i ordning. I alla fall lite. Jag har klämt in mig i klänningen som visst var i strl 34. Och det var inte det lättaste. Det krävdes en mamma och en storebror för att få upp dragkedjan. Den kommer spricka i sömmarna efter middagen.

Nu ska jag kila iväg och sätta örhängena i öronen, torka håret och slänga på mig lite smink. Sen kör jag igång med matlagningen. Det är bara lite drygt två timmar kvar tills Kalle Anka. Ha en underbar dag och ät inte tills ni dör.

God jul,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0