Blablabla...

Tänkte skriva ett snabbt inlägg nu innan jag ska äta och doona och så. I morgon åker jag ju till Sälen med R och hans familj så då kommer jag ha tillgång till dator. Jag tog bussen ner hit klockan 8.50 i morse, och 14.30 klev jag av i Uppsala där R hämtade mig. Ett väldigt kärt återseende efter fem veckor utan varandra. När vi kom hem till Rosers öppnade vi lite paket. Yvonne och Leffe fick en flaska "The King"-vin av mig. Elvis alltså. Och av dom fick jag ett liftkort för vår vistelse i Sälen. Alltså en vecka. Av kära R fick jag en superfin väska från Friis och Co. Jag såg en sist jag var i Kista Galleria som jag blev helt kär i, och han har letat efter den överallt, men den var slut. Så då fick jag en lite mindre variant som är ganska lik. Hur fin som helst! Han sa att i slutet på januari kommer det komma in en ny kollektion i butiken i Kista. Gissa vem som kommer vara där först? När jag kommer hem till Sundsvall ska jag köpa en plånbok från Friis och Co som säljs på Riva. Jag bara älskar Friis och Co!

Jag kan fortfarande inte fatta att mina svärföräldrar gav mig ett liftkort. Alla barnen fick det, inklusive jag, och Karin också antagligen. Det är inte lite pengar det. Jag önskar jag kunde ge tillbaka lika mycket någon gång. Nej, nu ska jag fortsätta med plugget här så det blir klart innan de andra kommer hem med våra kycklingrullar från Blå Laguna. Mumma! Hoppas ni får en underbar nyårsafton med massor av skratt och glädje, utan spyor.

over and out,
Rockstar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0