Biotajm!

Ikväll ska jag och Ida gå på bio. Vi har suttit hela dagen och pluggat och flamsat. Det känns riktigt bra inför tentan faktiskt. Ska träffas i morgon också och plugga ett par timmar till tillsammans. Sen ska vi åka en sväng till Ikea.

Min karl ringde mig i förmiddags och tipsade mig om att en organisation skrivit på Twitter att de söker en praktikant efter nyår. Yey! Jag hörde av mig på en gång och de verkar intresserade, så nu håller jag tummarna!

Nu är jag extremt uppspelt och kan nästan inte sitta still. Det är så mycket roligt som händer den här veckan. Nu ska jag göra mig i ordning lite, det är snart dags att gå inåt stan.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0