Bästa dagen på länge!

Jag har lämnat in uppgiften, så den är nu avklarad. Jag och Hanna fick en del gjort på förmiddagen innan introt till nya kursen. Sen var det då dags för möte med Ann. Det var jag och några till som var med, de som inte fått någon praktikplats än och de som kommer läsa kurser istället för praktiken. Mitt under mötet får jag ett glädjande telefonsamtal. Så fort jag kom hem ringde jag upp kvinnan som ringt mig och hade en kort telefonintervju. Jag har nu fått praktikplats! Jag är överlycklig. Jag har hoppats på att få göra min praktik där ett tag nu och det kommer bli så himla roligt. Hon var verkligen jättetrevlig och tillmötesgående. Det här kommer bli kanon, det känner jag på mig. Jag och Hanna fick också beviljat att skriva det vi ville skriva om, så i morgon börjar arbetet med rapporten på allvar. Den här veckan kommer gå fort och jag längtar väldigt mycket till "jullovet" nu. Och ännu mer tills praktiken börjar. Jag kommer alltså spendera tio veckor i Stockholm på en organisation som kommer ge mig så himla mycket möjligheter. Jag svävar på moln.

Nu ska jag läsa igenom lite statistik och rapporter inför i morgon och sen blir det promenad med Hanna. Ett härligt sätt att avsluta en fantastisk dag.

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0