Vilken dag!

Jag har haft en så himla rolig dag idag. Det började med att jag åkte in till stan vid 1 ungefär för att möta upp Micke efter hans business-meeting. Efter att vi mötts upp vid Hötorget hann vi även hälsa på älsklingen som handlade lunch innan vi drog till Weekday i korsningen Drottninggatan och Kungsgatan och jag köpte mig en lång over-size skjorta. Me like! Vi strosade runt på lite olika butiker och spenderade ganska lång tid inne på SOUK-gallerian då jag hittade några skobutiker och även en Frii's och Companybutik som jag absolut ska besöka igen den här veckan.

Vid fyra mötte jag även upp en Mr Ryan Roxie för lite Ben & Jerrys i solen och en massa surr. Det var mycket trevligt! Pratade om hans olika musikprojekt och vad som hänt under sommaren sen vi sist sågs. Vid 5 sa jag hejdå till Ryan och mötte upp Ronnie vid Hötorget för att sedan träffa Patrik, Thomas, Ante och Jonas m.fl. för en plåtning med Jens Assur som Jonas nu jobbar för. Vi skulle spela rundpingis i Gamla Stans vackraste innergård och Jens skulle då plåta inför en marknadsföringsgrej för Stockholm. Efter ett X antal matcher gick jag och grabbarna och käkade och nu är vi äntligen hemma. Ronnie är i extas över Zlatans debut för Barcelona och jag är supertrött. Måste dock prova mina nyinköpta skor en gång till tror jag bestämt. Jag ska försöka få upp några bilder på det jag har handlat i morgon.

Ni får ursäkta den dåliga uppdateringen och mina dåliga musikinlägg för tillfället, men jag har så mycket annat på gång och vill helst inte sitta i flera timmar framför datorn när jag är gäst hos min pojkvän och hans familj. Men jag ska absolut slänga upp ett inlägg i morgon om Ryan och hans band Roxie 77. Dom är riktigt sköna och han vill ha mer publicitet. Så det är väl klart att man ställer upp för en kollega/bekant, eller vad man nu ska kalla honom. Han blev väldigt glad när jag sa att jag har deras låt The Question som ringsignal på min mobil.

Nu vill Ronnie slänga upp ett inlägg på hans blogg också, och jag ska nog lägga mig i sängen och läsa tror jag. Jag kommer nog somna inom kort. Vi hörs i morgon!
over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0