The day has come...

... då jag åker härifrån! Jag kan inte beskriva hur otroligt glad och lycklig jag är just nu. Så mycket bra saker kommer hända under en och samma dag. Jag får åka ifrån Hellhole, jag får träffa Sofie och förhoppningsvis Ida igen, jag får åka till Sthlm och träffa min pojkvän, hans familj och några kompisar. Jag kommer vara ledig och göra vad jag vill i 1,5 vecka och det har jag verkligen förtjänat. Just nu sitter jag och lyssnar på "Dagens låt" om och om igen. Jag kunde inte hitta någon mer passande låt än denna...

Dagens låt: Journey - Change for the better från "Revelation"



Den spelas högt och jag skuttar omkring och packar och gör mest ingenting när jag inte sitter vid datorn och skriver blogginlägg. Man blir otroligt glad av den. Speciellt när Arnel sjunger.

Rekommendationen jag skulle komma med igår blev som ni kanske märkte inte av. Dels för att jag inte hade så mycket tid och jag var dessutom helt slut efter allt jobb. Jag tänkte rekommendera ett av mina favoritband, som inte ligger i rock genren, utan är väldigt mycket mer metal och massa growl. Sen kommer jag också rekommendera ett par demoband någongång i framtiden. Det finns en risk/chans att jag kommer vara sjukt rastlös nere i Sthlm vissa dagar, så då kommer jag nog blogga massor. Njut av "Dagens låt" så länge!

over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0