Sorry friends...

... för att jag varit så dålig på att uppdatera här. Jag har haft annat för mig, så jag har inte haft tid att blogga. Resan ner gick bra, fast det var en pärs. Jag satt och kollade på klockan konstant sista timmen, men till slut kom jag fram och då väntade kärleken på mig på perrongen. Vi åkte direkt hem till Rosersberg där Yvonne väntade med middag. Vid 10 hade vi ätit klart och efter det slocknade jag på en gång.

Igår åkte jag in till stan och shoppade lite. Jag hittade så jävla mycket coola grejjer, bland annat guld-leggings, halsband och en jeansväst. Idag ska jag hänga med min polare Micke inne i stan, och då blir det också en del shopping. Vi ska leta efter jeans till mig, en kjol och gärna ett par skor. Stackars han som ska gå omkring med mig på stan. Han kommer absolut ha latdamp innan dagen är över. Nu väntar jag bara på att han ska ringa så jag får åka in till stan någon gång. Jag ska försöka ta en massa bilder idag och lägga upp här på bloggen så ni får se hur otroligt fint väder det är här idag, och självklart vilka upptåg jag och Micke hittar på.

Dagens låt: In Flames - Like you better dead från "Soundtrack to your escape"





over and out





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0