Äntligen fredag?

Nja, inte direkt. Jag ser inte fram emot helgen, men jag ser fram emot måndagen. Då åker jag ifrån Hellhole, ner till Stockholm innan jag ska vara tillbaka i skolan den 28e. Det kommer bli en tung helg med mycket jobb, så jag kan inte utlova en massa bloggande tyvärr.

Senare ikväll kommer jag med en rekommendation, men för tillfället får ni bara ta del av en bild och "Dagens låt".



Dregen, under Backyard Babies spelning på Gatufesten i Sundsvall 2009.
De levererde, som alltid, och gjorde en jävligt bra spelning. Backyard Babies är inte ett av mina absoluta favoritband, men när det gäller livespelningar så gör de en aldrig besviken.


Dagens låt: Linkin Park - New Divide från "Transformers: The Revenge of the fallen The Album"

 


over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0